[M15M VdM] Per a rebre informació i espais de participació

Carles Soler karles.soler a gmail.com
dim nov 15 19:22:28 CET 2011

Bona tarda gent!

Us escric aquest missatge per demanar-vos que m'afegiu a la llista i de
tenir més informació sobre el que esteu couent. Fins ara he estat molt
ocupat en altres feines i he estat desconnectat del que esteu fent.

A veure si ara em puc connectar i poder participar més activament. La
Universitat Social té molt bona pinta i m'agradaria veure possibilitats de
col.laborar en la seva organització. Des de fa temps que estic vinculat en
debats i accions en defensa de la sobirania alimentaria (sobretot en països
de l'anomenat Sud i relacionat amb Via Campesina i organitzacions
"campesinas") i m'agradaria poder compartir tota aquesta experiència i
contactes en el poble on visc.

Gràcies i felicitats per la feina feta

Salut!

--