[M15M VdM] L'equip de govern pretén pujar-se els sous

Quique Badia Masoni badiamasoni a gmail.com
dll nov 28 23:13:44 CET 2011

> La cosa va així (m'ho ha passat en Luard):

"...Així ens trobem que 3 tinents d’alcalde passen a cobrar 500 euros bruts
més, o sigui, dels 1620 € bruts mensuals x 14 pagues que cobraven
actualment,  amb una jornada de 25 hores setmanals, ara passaran a cobrar
2120 € bruts mensuals amb una jornada setmanal de 33h.

Una altra tinent d’alcalde regidora passarà a fer una jornada de 25 a 29
hores i a cobrar de 1620€ bruts al mes a cobrar 1870 € bruts al mes.

Un regidor més de l’equip de govern passarà a ser tinent d’alcalde, per
tant, en seran un total de 5. Passarà a cobrar de 1324 € bruts mensuals x
14 pagues  i una jornada de 20 hores setmanals a cobrar 1620 € bruts
mensuals i una jornada setmanal de 25h.

Els altres tres regidors de l’equip de govern passaran a cobrar de 1324 €
bruts mensuals  x 14 pagues i una jornada de 20 hores setmanals, a cobrar
1449 € bruts mensuals i una jornada setmanal de 22 hores.

El 8 regidors de l’oposició i l’alcalde, passaran a cobrar dels 444 € per
sessió ordinària de ple (un cada dos mesos) a 574 € per sessió.

Amb tot plegat encara quedaran uns 17.000 € aproximadament que tornaran a
les arques municipals".

Intentaré que em passin els originals on això figura.

També us haig de dir que això és una proposta, que si se senten molt
pressionats es desdiran, però quina victòria més gran que assolir això?

Jo aniria a per totes.

Digueu-hi la vostra!

El 28 de novembre de 2011 22:33, ramon espinosa
<r.espinosamas a gmail.com>ha escrit:

*Quique Badia Masoni
633 041 513*
badiamasoni a gmail.com