[M15M VdM] Reunió coordinació assemblees

Miriam Comet miriamcomet a gmail.com
dis oct 8 11:50:47 CEST 2011

Hola!

Us escric per dir-vos que a les 18 hores a Plaça Santa Anna hi ha una
assemblea entre les diferents Assembles d'indignades del maresme per tal de
posar temes en comú, compartir experiències, vivències, aspiracions...
estaria de conya que algú de Vilassar hi anés. Jo no puc perquè tinc que fer
una cosa amb l'Assemblea de Joves de Cabrils, perdoneu, però no
m'enrecordava!

Qui pugui anar-hi en representació del moviment vilassarenc s'ho currarà
molt!

Una abraçadaa

--
Míriam Comet Donoso