[M15M VdM] FW: Reunió de l'Àrea de Coordiació i actes de reunions

esther rosello esther.rosello2 a gmail.com
dim set 13 19:41:04 CEST 2011

aquest vespre portaré uns quants cartells que ha fet en Joan, espero que
algú més n'hagi fet i així els podem repartir i anar penjant pel poble.

Esther

El 12 de setembre de 2011 23:04, adriana gonzalez miguel <
adrigonmi a hotmail.com> ha escrit:

Esther Roselló
678 55 61 98