[M15M VdM] Acte (d'ICV) "El 15M i els partits d'esquerra" 1 d'Octubre

Quique Badia Masoni badiamasoni a gmail.com
dll set 19 19:29:53 CEST 2011

Bones!

M'ha trucat en Jordi Bartolí, regidor d'ICV, per convidar-me a participar
d'un acte sobre la relació del 15M amb els partits d'esquerra.

M'agradaria que estiguessiu al lloro i que, si s'escau, es tingués el debat
corresponent. Ja li he demanat que al cartell no digui que vinc en
representació de ningú.

Com ho veieu? M'interessa la vostra opinió!

---------- Missatge reenviat ----------
De: Jordi Bartroli <jordi_bartroli a yahoo.es>
Data: 19 de setembre de 2011 18:53
Assumpte: Acte "El 15M i els partits d'esquerra" 1 d'Octubre
Per a: "badiamasoni a gmail.com" <badiamasoni a gmail.com>
Cc: Casares Martí <marticasares a gmail.com>

Bona tarda Quique.******
** **
Tal com va comentar-te el Martí la idea és fer un acte obert a tota la
població titulat "*El 15M i els partits d'esquerra".*
** **
Es tractaria de fer un debat obert entre ponents i assistents. Als ponents
us deixaríem 15 o 20 minuts perquè expliqueu la vostra visió sobre:****
- El 15M passat, present i futur.****
- Les demandes del moviment 15M.****
- Conflicte i admiració dels partits d’esquerra cap el moviment 15M.****
- Què haurien d’aprendre els partits d’esquerra del 15M.****
** **
L’acte és el dissabte 1 d'octubre a les 18h. a la Sala Galbany.****
** **
Com a ponents de moment comptem amb tu i el Jesús Hernández (membre grup
moviments socials a ICV i participant del 15M a Sants). També hem comentat
amb el Jesús Hernández la possibilitat de convidar algú que conegui més
globalment el moviment hi hagi participat tipus...Ateneu Candela de Terrassa
o altres...****
** **
Qualsevol cosa en parlem.****
** **