[Sobiraniatecnologica] Presentación

duub qnnp qnnp a duub.org
dll abr 15 14:16:32 CEST 2013

Iep! idioma de la llista?

jo sóc duub, participo de la Cooperativa Integral Catalana i just aquest
cap de setmana vaig estar donant voltes sobre el tema sense haver
conegut la xerrada d'on sorgeixl a llista... pel que ve genial poder
compartir les reflexions!

yo soy duub, participo en la Cooperativa Integral Catalana y justo este
fin de semana estuve dandole vueltas sobre el tema sin haver conocido la
charla donde surgió la lista... por lo que va genial poder compartir las
reflexiones!

Salut!
duub