[Sobiraniatecnologica] Presentación

duub qnnp qnnp a duub.org
dim abr 16 21:44:02 CEST 2013

Jo ho enfocaria de la següent forma, està difícil el fet d'apropar el
software lliure a persones que no volen aprendre, que han aprés a fer
anar un ordinador per obligació... o que com m'ha fet veure el "pringao
howto" (http://www.sromero.org/wiki/linux/sistema/pringao_howto), que no
vol aprendre a fer anar un ordinador, senzinllament vol utilitzar-lo i
passar-li el marron a un altre quan aquest falla.

Pensant en qui realment vol aprendre o pot tenir interés potser s'hauria
d'anar als més tendres doncs alhora venen més oberts i amb ganes
d'aprendre, fent espais d'aprenentatge per a quitxalla.

S'ha fet mai res en aquest sentit?