[Sobiraniatecnologica] ping...

Pedro pederindi a gmail.com
div oct 31 00:20:22 CET 2014

Seria:
http://prism-break.org/en/

però per tema d'aplicacions en general, no?
Està interessant. A veure si algú ja troba alguna proposta així i ens
afegim, potser llavors més a traducció.

en quant a plataforma, proposo igual que la de prism-break:
github.io / github pages
pot semblar hipòcrita, però ens treu de moment uns quants problemes:
instal·lar l'aplicació col·laborativa (git, etc.),
publicació/distribució (http, etc.).
Tot i ser una eina que és codi tancat, és bastant sobirana: el
protocol que utilitza, git, és obert, i lo que es pot fer allà es pot
muntar en un altre servei open i una mica més lleig, fins i tot
podríem documentar com seria una hipotètica transició.