[Sobiraniatecnologica] I Congrés de Sobirania tecnològica

Josep Gallart josep.gallart a ubuntu.cat
dll feb 8 09:42:39 CET 2016

Hola encantat de participar però aquests dies no podré anar al Congres.

Salutacions

El dia 7 de febrer de 2016, 22:27, Adrià via Sobiraniatecnologica <
sobiraniatecnologica a marsupi.org> ha escrit:

> Hola,
>
> m'he assabentat que properament, el 19 i 20 de febrer, es celebrarà
> aquest congrés a Barcelona.
> Tota la informació a la seva web, www.sobtec.cat o als seus facebook i
> twitter (facepalm?).
>
> Aprofitant l'avinentesa, penso que estaria bé que l'interès que hi va
> haver per aquesta temàtica en el seu moment pogués tenir continuïtat
> aprofitant l'esdeveniment.
> --
> Adrià García-Alzórriz
> 0x09494C14
> [...]

Josep Gallart

https://www.facebook.com/josep.gallart
https://wiki.ubuntu.com/JosepGallart
www.facebook.com/serveisgnulinux
https://www.facebook.com/jazzsessionsclub

<josep.gallart a ubuntu.cat>
Aqui treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Linux Registered User: #411023  counter.li.org

josep.gallart a ubuntu.cat

Més informació sobre la llista de correu Sobiraniatecnologica