[Sobiraniatecnologica] II Congrés de Sobirania tecnològica

Blackhold blackholdmailer a gmail.com
dim feb 21 22:55:31 CET 2017

i els dies 28 de febrer i 1 de març el mobile social congress

http://www.setem.org/blog/cat/catalunya/mobile-social-congress

- Blackhold
http://blackhold.nusepas.com
@blackhold_
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra
nosaltres mateixos quan siguem forts (Esquirols)
<°((( ><

El dia 21 de febrer de 2017 a les 22:03, Adrià via
Sobiraniatecnologica <sobiraniatecnologica a marsupi.org> ha escrit: