[Ateneu la Pigassa] Proposta de xerrada pel 7 o 8 de setembre

ketzal ketzal_g a yahoo.es
dic ago 21 18:20:59 CEST 2013

Bones!

Sento no haver pogut estar en les últimes assamblees, i tampoc se quins
dies esteu fent assamblees ja que no m'ha arribat cap acta.

Vaig parlar amb l'Iñaki Garcia del LOKAL del carrer de la Cera de
Barcelona, que fa poc van publicar un llibre del 25è aniversari del
Lokal (espai llibertari autogestionat i coordinadora de col.lectius).
Vaig parlar amb ell per si voldria venir a fer una xerrada/presentació
del llibre i de la seva experiència com a espai autogestionat.

Volia saber que us semblava ja que ell podria venir el cap de setmana
del 7 i el 8 de setembre.
Si el pròxim dilluns 2 hi ha assamblea ho podríem parlar però no se si
n'hi ha?

Salut!

Quetzal