[Ateneu la Pigassa] Proposta de xerrada pel 7 o 8 de setembre

Núria Sauquillo nuriaenvall a gmail.com
dic ago 21 18:44:20 CEST 2013

Hola,

al juliol es va decidir (tal i com queda palès a les actes) que es farien
assemblees quinzenals durant l'estiu.

Malgrat disminuir a la meitat les assemblees mensuals amb l'objectiu
d'arribar a ser més gent (vist l'èxit d'assistència del juliol), fa tres
setmanes tocava fer assemblea i érem 3 persones: Josepet, jo i Eulàlia.
Evidentment, vam posar en comú 4 coses i prou.

Personalment, penso que hi ha prou temes importants a xerrar, com per
exemple, com assumim que amb les aportacions dels col·lectius ara per ara
no arribem a cobrir ni tant sols les despeses mensuals de lloguer de
l'espai. I n'hi havia d'altres (que s'havien aprovat per assemblea), com la
de fer concerts a la placeta els divendres d'agost, que evidentment no
s'han dut a terme.

Respecte a la teva proposta d'acte pel 7 o 8 de setembre, us informo que el
dia 7 de setembre fem un acte de la CUP; raó per la qual demanem que si de
cas busqueu una altra data per a fer aquest acte.

Per cert, qui gestioni aquest grup, que afegeixi a l'Eulàlia de Pobla
perquè no rep els mails.

Salut i fins aviat,
--
Núria Sauquillo i Guerra.
[FRANC ALOU ENGINYERIA AMBIENTAL scp]

El dia 21 d’agost de 2013 18.20, ketzal <ketzal_g a yahoo.es> ha escrit: