[Ateneu la Pigassa] [Fwd: catalanitzador , M.Tree, la caixa, sala-martin, què diuen]

Josep pepaixa a tinet.cat
dij oct 24 00:24:05 CEST 2013

Softcatalà presenta la nova versió del catalanitzador per al windows i mac:
http://catalanitzador.softcatala.cat

En Matthew Tree explica què és Catalunya en anglès:
http://www.vilaweb.tv/conferencia-integra-de-matthew-tree-explicant-catalunya-als-estudiants-americans

La Caixa patrocina El Mundo i l'escola de periodistes anticatalans:
http://www.directe.cat/noticia/321983/la-caixa-patrocina-el-pitjor-del-periodisme-contra-catalunya

Escrit d'en Xavier Sala i Martin:

Jo esperava que, avui, el Pere Navarro, secretari general d’el PSC, hagués tingut la dignitat de dir:

“Jo no soc independentista i lluitaré per la unitat d’Espanya, però no com a demòcrata sinó com a ésser humà. No puc acceptar que la Unió Europea,
la meva Unió Europea, accepti com si res països que s’han independitzat  gràcies a una guerra violenta, amb neteges ètniques i violacions massives
dels drets humans, com Croàcia o Sèrbia. I en canvi amenaci de prendre  la ciutadania europea a 7,5 milions de catalans que es volen independitzar
mitjançant els vots! Europa ha de donar exemple a la resta de pobles del  planeta i demostrar que això de fer les fronteres amb la sang de les
guerres i el semen dels reis ja ha passat a la història. I que, a partir d’ara, les farem amb la raó democràtica dels vots”.

Sí, ho esperava. Però en lloc de dir això, el líder del PSC ha anat a Madrid  i ha fet un discurs per a fer content el seu amo, i ha acceptat la
posició  d’alguns funcionaris de la UE com el seu cap Joaquín Almúnia que amenaça de fer fora Catalunya de la UE.

Però jo em pregunto: Si la Unió Europea efectivament li pren la ciutadania  a 7,5 milions de Catalans (que ja són ciutadans europeus!), com ho
explicaran al món? Perquè hauran d’explicar que ens expulsen perquè  varem tenir els nassos de votar! Però, de debó que diran això? De debó ho
faran? Ho pregunto perquè si realment la UE pensa així, si realment la UE accepta nous membres que han sorgit de la força de les armes però expulsa
a qui ho fa amb la força dels vots, aleshores que aturin immediatament  Europa perquè jo baixo!

Què han dit de nosaltres:
A non-text attachment was scrubbed...
Name: que-han-dit.odt
Size: 39055 bytes