[Ateneu la Pigassa] amiga meva lloga habitació a Barcelona

armand simon armandsimon2002 a yahoo.es
dij jun 5 23:04:50 CEST 2014

hola!

Si sabeu algú que busqui habitació a BNA per l'any que ve, una amiga meva lloga , i té un jardí privat impresionant (si us interessa, demaneu "preu especial per a pallares a s", que segur que us en fa, adora el Pallars!)
Gràcies

Us passo la info:

VAS A ESTUDIAR A BARCELONA?
BUSQUES ALLOTJAMENT?
Gran habitació
amb llitera (1 o 2 persones), moblada, amb molta llum (finestra i terrassa).
Casa familiar
(mare amb filla de 13 anys), ambient acollidor.
 Cuina i lavabo per compartir.
Sol, silenci,
pati, jardí, zona aparcament al carrer gratuïta.

Ben situada:
o Entre la Gran Via de les Corts Catalanes i elPoble Espanyol de Montjuïc.
o A 10 minuts a peu del Metro Plaça d’Espanya L3 i Hostafrancs L1.
o A 2 minuts de les parades de bus TMB i Aerobus, i d’una estació Bycing.
o A 15 minuts a peu de l’Estació de Sants.
SI US INTERESSA NO DUBTEU EN CONTACTAR-ME PER A MÉS DETALLS:
Amàlia Artiga
Carrer del
Crisantem, 8
08004 Barcelona