[Ateneu la Pigassa] Demà vaig al consell rector de l'IDAPA a Puigcerdà

armand simon armandsimon2002 a yahoo.es
dim nov 4 20:21:48 CET 2014

Sento no avisar amb més temps però avui han confirmat que demà dimecres he d'anar al consell rector de l'IDAPA en representació del grup parlamentari de la CUP.
Si algú vol que faci alguna pregunta o presenti qualsevol proposta estic a la vostra disposició.
Segurament marxaré de Sort a les 14.30 i tornaré a les 19h. de la Seu per si algú vol aprofitar el viatge.

Salut i desobediència...per canviar-ho tot.

Armand