[Ateneu la Pigassa] Algú vol mandarines ecològiques??

laia garcia bertran laiag19b a hotmail.com
dij nov 20 10:03:55 CET 2014

Bones a totxs!!!

Estic per Castelló i la setmana que ve pujo cap al Pallars carregada de mandarines de la terreta.
Ja ha començat la temporada. Ahir vaig anar a buscar-ne unes quantes per probar-les i  ja estan dolcetes. I en suc estan boníssimes també.

La gent que ja vau menjar taronges de les que vam anar portant durant l'hivern dir-vos que les mandarines són del mateix productor.

Ells fan mandarines, taronges i algunes llimones també tenen. En les mandarines alguns camps son ecològics certificats i altres estan encara com a ecològics en reconversió, l'any que ve ja tindrà el segell d'ecològic (aquest és el 2n any de reconversió).

També tinc una amiga que produeix cigrons ecològics i just demà la veuré així que si en voleu m'ho heu de dir avui mateix.

RESUM:

mandarines clementines: 1,20€/kg (demanar en multiples de 5, llavors 5kg 6€)cigrons: 2€/kgllimones: 1,20€/kg

Per a demanar-me mandarines teniu uns dies encara però quan abans m'ho digueu millor per poder aproximar la comanda. Ells les colliran dilluns.

Dimecres, dijous o divendres pujaré a Sort per repartir-les, ja concretem.
Per la gent de La Pobla, dimecres a les 17h estarem a l'Ateneu amb les comandes de l'ecoxarxa.

Salut i revolució ecològica!

Laia: 635 175 126