[Ateneu la Pigassa] Rv: taller de masculinitats

luis escalona maqueda sironkotejodes a yahoo.es
dim oct 7 17:08:07 UTC 2014

Bona tarda a tothom, soc el Lluís dels Masos. Fa un temps que m'agradaria organitzar un taller de masculinitat a l'ateneu, així que us reenvio la info que em va enviar el Nando (el que ens faria el taller) a veure que us sembla. Us demanaria si us plau que em diguessiu qui està interessat per tal de veure quants nois seríem, gràcies.
Us recordo que serà un taller només per nois. Si les noies tenen ganes podem mirar d'organitzar un altre més endavant.

Una forta abraçada per a tot a s !!!!!