[Ateneu la Pigassa] Fwd: La sanitat al programa .CAT de TV3 el dijous i entrevista Marea

Núria Sauquillo nuriaenvall a gmail.com
dim feb 24 11:10:55 CET 2015

---------- Missatge reenviat ----------
De: Gerard S <gerardsala a gmail.com>
Data: 23 febrer de 2015, 17:50
Assumpte: La sanitat al programa .CAT de TV3 el dijous i entrevista Marea
Per a: "marea-blanca-lleida a googlegroups.com" <
marea-blanca-lleida a googlegroups.com>

D'altra banda, m'acaben de trucar del programa .CAT de TV3 perquè dijous
tractaran el tema de la sanitat al programa. I entrevistaran al Boi en
directe.

Després sempre posen alguns petits reportatges i volen que aparegui la
lluita contra el consorci. M'han demanat per entrevistar-nos, breument fora
l'Arnau, demà matí. Hem acordat que et trucaran, també, Amparo. Si algú vol
acompanyar-nos, ens trobem a les 13:30 davant de l'Arnau de Vilanova!

El dia 23 febrer de 2015, 17:22, Marea Blanca Ponent i Pirineus <
ass.sanitat.lleida.info a gmail.com> ha escrit:

Núria Sauquillo i Guerra.
[FRANC ALOU ENGINYERIA AMBIENTAL scp]
c/ Únic d'Envall
25513 - Envall