[LaVilaDelPingüí]Intentant quedar de nou: divendres o dilluns?

Andreotti messina skairigi a hotmail.com
dis abr 11 00:13:19 CEST 2015

Uei abans deia d quedar dilluns pro moblidava k dilluns fem l assemblea del carro aixi que podriem quedar dimarts a les 7? Jo m encarrego d aconseguir k estigui obert a les 7. La idea es habilitar l espai.neteja i decoracio.molaria donarli un estil cyberpunk ja que no hi ha finestres.llums negres i de colors benvingudes!