[LaVilaDelPingüí]Intentant quedar de nou: divendres o dilluns?

mat mattia a moviments.net
dll abr 13 18:19:23 CEST 2015

Bones,

el divendres estavem preparat per acollir tothom per el
lab

però no vam estar a la porta esperant,

s'esperaba un sms o una
trucada...

per les properes vegades aquest es el meu num 662286322

em sap greu per la situaciò,

espero es pougui concretar un dia aviat

saluts

mat.

On 11/04/2015 00:13, Andreotti messina wrote:

> Uei
abans deia d quedar dilluns pro moblidava k dilluns fem l assemblea del
carro aixi que podriem quedar dimarts a les 7? Jo m encarrego d
aconseguir k estigui obert a les 7. La idea es habilitar l espai.neteja
i decoracio.molaria donarli un estil cyberpunk ja que no hi ha
finestres.llums negres i de colors benvingudes!

2015 19:31:38 +0200
cristid_ruiz a hotmail.com; frantabla a gmail.com
laviladelpingui a marsupi.org; masdecarro a autistici.org

10/04/15 19:08, al wrote:
> [...]
aprovechar.

Griselda y yo estamos
Llibertat con la Plaça dels Carros,
Cuando abran vamos para allá y de mientras
y de lo que sea. Como aquí hay internet podemos
documentación.

el número 9 de la
hacklab.