[LaVilaDelPingüí]Hackmeeting 2015

mat mattia a moviments.net
diu ago 9 22:05:52 CEST 2015

Illlustre Andreotti...

que es Neapolis? ...i on?

bless

mat.

On 08/08/2015 22:20, Alba wrote:

> Hola, hem estat seguint els mails
sobre la proposta, i be, ara sembla que tira endavant lo de fer-ho a la
vila. Sino, dir-vos que nosaltres a l'hort total fa temps que estem
pensant en muntar un node, el que per les urgencies, pressupost, etc, no
ens hem mogut encara. Amb aixo volia dir que si mai es decideix no
fer-ho a la vila, una alternativa podría ser l'hort total. Si mai es
creu convenient, ho podem parlar.

-------------------------
> De: Andreotti messina [4]
> Enviat el:
‎08/‎08/‎2015 18:00
> Per a: Francisco Lucas [5]; al [6]
> A/c:
laviladelpingui a marsupi.org [7]
> Tema: Re: [LaVilaDelPingüí]Hackmeeting
2015

> jo estic amb l'Al, em sembla una gran oportunitat fer l
hackmeeting a vilanova, lo important es anar creant sinergies, i encara
que no sigui un lloc definitiu, la trobada pot servir per crear un grup
motivat amb el tema a vilanova. Neapolis ens ha ofert un espai a partir
de la tardor per crear un espai de treball per dissenyadors de
videojocs, potser es podria combinar amb el hacklab. Ah, i podeu comptar
amb mi per implicar-me en l'organització del hackmeeting!! au salut!

From: frantabla a gmail.com
> To: al a blogmail.cc
> CC:
laviladelpingui a marsupi.org
> Subject: Re: [LaVilaDelPingüí]Hackmeeting
2015

> Pues perfecto!
> Gracias por las aclaraciones Sandokillo, si
todos lo veis tiramos para adelante con todo en postular la Vila.

Esperemos sea elegida y con el Hackmeeting sea bienvista por la gente de
Vilanova y esto ayude en el proceso.

2015, 14:53, al escribió:

> [...]
bien sandokillo

igualmente.

a final de mes,

mat.

dos espacios que
argumentarla en la lista
a que os suscribais:

todas formas la veo como propuesta más potente que las otras dos.

[2]
mailto:LaVilaDelPingui a marsupi.org
[3]
https://lists.marsupi.org/listinfo/laviladelpingui
[4]
mailto:skairigi a hotmail.com
[5] mailto:frantabla a gmail.com
[6]
mailto:al a blogmail.cc
[7] mailto:laviladelpingui a marsupi.org
[8]
mailto:al a blogmail.cc