[LaVilaDelPingüí]Hackmeeting 2015

Alba albapawlowsky a gmail.com
dis ago 8 22:20:47 CEST 2015

Hola, hem estat seguint els mails sobre la proposta, i be, ara sembla que tira endavant lo de fer-ho a la vila. Sino, dir-vos que nosaltres a l'hort total fa temps que estem pensant en muntar un node, el que per les urgencies, pressupost, etc, no ens hem mogut encara. Amb aixo volia dir que si mai es decideix no fer-ho a la vila, una alternativa podría ser l'hort total. Si mai es creu convenient, ho podem parlar.
Salut!

----- Missatge original -----
De: "Andreotti messina" <skairigi a hotmail.com>
Enviat el: ‎08/‎08/‎2015 18:00
Per a: "Francisco Lucas" <frantabla a gmail.com>; "al" <al a blogmail.cc>
A/c: "laviladelpingui a marsupi.org" <laviladelpingui a marsupi.org>
Tema: Re: [LaVilaDelPingüí]Hackmeeting 2015

jo estic amb l'Al, em sembla una gran oportunitat fer l hackmeeting a vilanova, lo important es anar creant sinergies, i encara que no sigui un lloc definitiu, la trobada pot servir per crear un grup motivat amb el tema a vilanova. Neapolis ens ha ofert un espai a partir de la tardor per crear un espai de treball per dissenyadors de videojocs, potser es podria combinar amb el hacklab. Ah, i podeu  comptar amb mi per implicar-me en l'organització del hackmeeting!! au salut!