[LaVilaDelPingüí]Hackmeeting 2015

mat mattia a moviments.net
dic ago 12 12:15:15 CEST 2015

Cool,

Al, molt be , ahir vam fer una molt bona asamblea a la Vila i vam
parlar del meeting dl Octubre i si que la gent estaba a favor

doncs endavant, a mes tindrem manera de fer servir altres espais com el
Hort total i altres cases al voltan per si hi faltès lloc per la gent

i ja vam començar a pensar a com montar el mengiador i tot el que fagi
falta.

Es montarà un node guifi per la ocasiò, yep?!?!

super-cool....

venga doncs, veuràs tu de dinamizar el procès per confirmar la proposta
d La Vila per el meeting, oki?

saluts

mat.