[LaVilaDelPingüí]Hackmeeting 2015

al al a blogmail.cc
dic ago 19 21:44:07 CEST 2015

On 12/08/15 07:15, mat wrote:
> Cool,
>
> Al, molt be , ahir vam fer una molt bona asamblea a la Vila i vam parlar
> del meeting dl Octubre i si que la gent estaba a favor

Súper!

> doncs endavant, a mes tindrem manera de fer servir altres espais com el
> Hort total i altres cases al voltan per si hi faltès lloc per la gent

En quant es decideixi el lloc es farà un formulari per a que la gent es
vagi apuntant.

> i ja vam començar a pensar a com montar el mengiador i tot el que fagi
> falta.

Normalment el Hackmeeting contacta amb un grup local que se'n encarrega
de cuinar per tothom i es vénen uns tickets per a cada un dels àpats a
preus populars. Et ve de gust suggerir-te per a cuinar?

> Es montarà un node guifi per la ocasiò, yep?!?!

Sí, totalment. Però no només farem un node de guifi a La Vila, tinc
ganes de dinamitzar una xarxa comunitària a l'estil de les que es fan
aquí a l'Amèrica Llatina. Podem dissenyar la xarxa per a que es puguin
ajuntar els punts projectats amb la participació activa de tothom. Si el
model funciona aquí no veig per què no haurà de funcionar allà. Què us
en sembla? Tothom financia a parts iguals el hardware, quedem per a
trobar-nos i pensar la xarxa i que ningú es quedi penjat.

> super-cool....
>
> venga doncs, veuràs tu de dinamizar el procès per confirmar la proposta
> d La Vila per el meeting, oki?

Sí, durant els últims dies la majoria de gent de l'assemblea on-line del
Hackmeeting ha recolzat amb arguments la candidatura de La Vila, sembla
que serà el lloc on es farà :) Imagino que ho podem confirmar durant els
propers dies.

http://www.populetic.com/reclamaciones-y-quejas/reclamacion-zona-virtual/zona-virtual-pedido-pagado-ni-enviado-ni-dinero-devuelto