[LaVilaDelPingüí]Dilluns dia 14, Vilanova: Trobada per fer la xarxa comunitària del Garraf

al al a blogmail.cc
dij set 3 17:55:46 CEST 2015

On 26/08/15 09:26, al wrote:

> Sí, va bé. Agafem hora ràpid: el dilluns que venia sent el dia del
> hacklab i més gent podia. Dilluns dia 14 a les 19h a Vilanova i la
> Geltrú a un lloc amb internet per a poder projectar els nodes. Posem que
> a casa meva que està a tres carrers de l'estació cap amunt, si resulta
> que quedem molta-molta gent que no hi cabem (estaria bé, però no crec
> que passi) ja busquem un lloc millor.

> Ok, lo he puesto. Igualmente para cualquiera que se quiera apuntar lo
> puede hacer él/ella mism@ en:
> https://llistes.guifi.net/sympa/info/guifi-garraf
> [...]
Hola. Per anar preparant la reunió he fet un mapa del que acabaria sent,
més o menys, la xarxa. He fet un cercle en tot lo que seria zona urbana,
que és més fàcil enllaçar uns amb altres amb petites antenes que
cobreixen molts graus i antenes més directives per a fer enllaços amb
les zones apartades.

Com que ja hi han enllaços de guifi a Sitges he pintat en taronja el que
podem fer servir per enllaçar Ribes amb Vilanova, però si coneixeu a
gent que visqui per la carretera vella de Vilanova a Ribes, encara
millor per tal de que Mas del Carro quedi mallat. En realitat mentre més
veïns implicats per la comarca, millor.

http://pool.wiki.guifi.net/wiki/File:Projecte-guifi-garraf.png

Llavors quedem el dia 14 i acabem de pintar el mapa definitiu, pensem
quins seran els routers definitius per a cada ubicació per tal de
comprar-los i muntar-los. Jo puc fer un taller de com instaŀlar-los.

Ens veiem dilluns, doncs, sí?