[LaVilaDelPingüí]Dilluns dia 14, Vilanova: Trobada per fer la xarxa comunitària del Garraf

masdecarro a autistici.org masdecarro a autistici.org
div set 4 13:04:10 CEST 2015

A 2015-09-03 17:55, al escrigué:

> Hola. Per anar preparant la reunió he fet un mapa del que acabaria
> sent,
> més o menys, la xarxa. He fet un cercle en tot lo que seria zona
> urbana,
> que és més fàcil enllaçar uns amb altres amb petites antenes que
> cobreixen molts graus i antenes més directives per a fer enllaços amb
> les zones apartades.
>
> Com que ja hi han enllaços de guifi a Sitges he pintat en taronja el
> que
> podem fer servir per enllaçar Ribes amb Vilanova, però si coneixeu a
> [...]

oh! jo com a Gemma del karro no sé si podré venir, però ho comento a
casaaaaa!
molaria perquè fa temps que estem estancades amb la instal·lació!!
estem en contacte,