[LaVilaDelPingüí]Hackmeeting 2015

al al a blogmail.cc
diu set 6 16:21:06 CEST 2015

On 19/08/15 16:44, al wrote:

> [...]
> aquí a l'Amèrica Llatina. Podem dissenyar la xarxa per a que es puguin
> ajuntar els punts projectats amb la participació activa de tothom. Si el
> model funciona aquí no veig per què no haurà de funcionar allà. Què us
> en sembla? Tothom financia a parts iguals el hardware, quedem per a
> trobar-nos i pensar la xarxa i que ningú es quedi penjat.

> Sí, durant els últims dies la majoria de gent de l'assemblea on-line del
> Hackmeeting ha recolzat amb arguments la candidatura de La Vila, sembla
> que serà el lloc on es farà :) Imagino que ho podem confirmar durant els

La candidatura de Ka La Vila per a Hackmeeting 2015 ha estat seleccionada :)

Ens demanen si us plau que, a part de mi, algú més del "grup local" (és
a dir, gent de la casa, gent del hacklab o gent que viu a prop i es
vulgui implicar en l'organització) es presenti enviant un mail a la
llista de correu HackMeeting a listas.sindominio.net

També hem de parlar de les dates, entre mitjans octubre o principis de
novembre.

Pregunten si la kasa té alguna altra activitat per tal de no solapar.

http://www.populetic.com/reclamaciones-y-quejas/reclamacion-zona-virtual/zona-virtual-pedido-pagado-ni-enviado-ni-dinero-devuelto