[LaVilaDelPingüí] Definitiu: Hackmeeting 2015 a Ka La Vila octubre o novembre

al al a blogmail.cc
dim set 8 16:29:09 CEST 2015

On 06/09/15 11:21, al wrote:
> [...]
>
> La candidatura de Ka La Vila per a Hackmeeting 2015 ha estat seleccionada :)
>
> Ens demanen si us plau que, a part de mi, algú més del "grup local" (és
> a dir, gent de la casa, gent del hacklab o gent que viu a prop i es
> vulgui implicar en l'organització) es presenti enviant un mail a la
> llista de correu HackMeeting a listas.sindominio.net
>
> També hem de parlar de les dates, entre mitjans octubre o principis de
> novembre.
>
> Pregunten si la kasa té alguna altra activitat per tal de no solapar.

Hola penya, els que vau dir que sí que teníeu ganes de contribuir a que
el Hackmeeting es fes aquest any aquí a La Vila, que vau ser uns quants,
simplement envieu un mail dient "Hola desde Vilanova i la Geltrú" a
HackMeeting a listas.sindominio.net, que si no queda com que sóc només jo
i no és plan ;)

Ara, altra cosa és que ara preferiu que no es faci aquí...

Encara estic de viatge, torno la setmana que ve i ens veiem.

Salut!