[M15M VdM] Entrevista a RAC1 de Joan Roca fa una estona

david p s gervala a gmail.com
dis des 3 11:34:28 CET 2011

Hol a tots i totes!!!!

Per temes de feina i personals m'acabo de connectar ara mateix des de
diemecres... collons i ovaris diversos (ja em disculparàs Ramon)!!!!!!

Estic totalment desubicat però el que em sembla entendre és que el ple va
ser una vergonya i que no han variat la seva decisió, oi?

Miro d'estar més pendent i per qualsevol cosa, compteu amb mi!!!

Salut, petons i gràcies per ser-hi i per la feina feta!!!!

david

2011/12/3 Carles Soler <karles.soler a gmail.com>

> Bon dia gent!!
>
> Tot just acabo d'escoltar, per RAC1, una entrevista que han fet al Joan
> Roca... Al respecte:
>
> - Com a positiu: Els medis de premsa s'està fent ressó i que surti a
> l'emissora de RAC1 és una mostra. Els dissabtes pels matí és un dels
> programes més escoltats
>
> - Com a negatiu: Li han preguntat si es tornaran enrera malgrat tot
> l'enrenou creat. La seva resposta contundent: NO
>
> - Com a manipulació: El Joan Roca ha dit que l'oposició ha votat que no a
> [...]

David Paricio Salas
gervala a gmail.com