[M15M VdM] Reunió Pla d'acció

esther rosello esther.rosello2 a gmail.com
dis des 3 18:38:25 CET 2011

Quique, el cartell està molt bé. el problema serà per fer fotocòpies DIN
A-3, crec que en Ramón no en podia  fer en aquest format i de moment és el
nostre impressor oficial.

Hi ha algú que en pugui fer?

El 3 de desembre de 2011 13:54, Quique Badia Masoni
<badiamasoni a gmail.com>ha escrit:

Esther Roselló
678 55 61 98