[M15M VdM] Reunió Pla d'acció

Quique Badia Masoni badiamasoni a gmail.com
dis des 3 13:54:43 CET 2011

Potser estic anant a 1.000 per hora, però crec que el moment s'ho val.

Us passo la meva proposta de propaganda viral perquè la gent estigui al
tanto de com les gasta el nostre ajuntament (sempre hi haurà més info a un
espai web que a un pamflet, tot i que una cosa no exclou l'altra!).

Seria un DINA3 guillotinat per penjar per tot arreu dels arreus.

Ja direu!

El 3 de desembre de 2011 13:10, Quique Badia Masoni
<badiamasoni a gmail.com>ha escrit:

> Jo no podré venir ni un dia ni l'altre. Ja em direu què heu decidit!
>
> Per cert, podeu donar idees sobre què farieu amb 70.000 euros a Vilassar
> de Mar publicant un comentari al blog<http://setantamil.wordpress.com/about/>
> ?
>
> Si a més podeu compartir l'enllaç del blog als vostres Facebooks ja hem
> triunfat com les crispetes!
>
> Que la festa no pari!!
>

> El 3 de desembre de 2011 12:59, Carles Soler <karles.soler a gmail.com> ha
> escrit:
>
> Bon dia familia!!

>>> ajuda)
>>> 16 de desembre sopar de No Nadal de la família indignada

--
*Quique Badia Masoni
633 041 513*