[M15M VdM] Fwd: Passi del documental i xerrada a Vilassar de Mar

Quique Badia Masoni badiamasoni a gmail.com
dis jul 30 01:38:47 CEST 2011

A en Marc (el noi que ha fet el documental d'Egipte) no li va massa bé el
dia 3 de setembre.

Li proposo dissabte 17 del mateix mes? Proposo fer-ho a la Galbany.

Ja direu gent!

---------- Missatge reenviat ----------
De: Marc Almodóvar <malmodovar6 a gmail.com>
Data: 30 de juliol de 2011 1:31
Assumpte: Re: Passi del documental i xerrada a Vilassar de Mar
Per a: Quique Badia Masoni <badiamasoni a gmail.com>

quique! cap problema per el passi....
per la meva presencia, el dia 3 em va fatal (del 24 dagost al 4 de setembre
soc fora).....el seguent cap de setmana son festes al meu barri,
vallcarca....a part d'aixo cap problema...crec....

ja direu i et passo el cartell o el qu vulguis

El 29 de juliol de 2011 23:25, Quique Badia Masoni
<badiamasoni a gmail.com>ha escrit:

 Salutacions

--
*Quique Badia Masoni