[M15M VdM] Mail de prova

ramon aldrufeu i vidal monalvi a hotmail.com
diu jul 31 00:00:29 CEST 2011

Cap problema quique amb el 17.
 Quan he llegit passi de documental m´he fet la imatge mental d´altre cop a la plaça......vaja cop el dia de la nostra estrena. T´he preguntat llavors lo del 16 pel comentari que es va fer un dia que el Divendres "potser" la gent s´anima més a assistir. Durant tot el matí d´avui Dissapte he tingut un pensament dins jo. Seré breu perquè ara tinc el dubte si el marsupi aquest és el mitjà per enrollarse o és el google grups. Simplement ho deixo anar: Divendres 16 vespres passi de peli, xerrada del convidat. Acampada qui vulgui. Dissapte 17 l´acte que estem preparant i despres de dinar si ja hem acabat.....cap a casa.

He de reconèixer que trobo a faltar alguna acampada. Apali.

Date: Sat, 30 Jul 2011 12:06:59 +0200
From: badiamasoni a gmail.com
To: antoni.plans a gmail.com
CC: rt15m a marsupi.org
Subject: Re: [M15M VdM] Mail de prova

Benvingut Antoni! Estic fent un dossier de comunicació amb les eines de les que ara mateix disposem, quan el tingui te l'envio!

Ramon, 16 o 17? Hi ha algun problema amb el 17? Si no és així li proposo el 17, molaria fer-ho ja!

El 30 de juliol de 2011 10:49, Antoni Plans i Lladós <antoni.plans a gmail.com> ha escrit:

Bon dia

Una breu presentació:

Sóc Antoni Plans, enginyer industrial retirat, visc regularment a Vilassar de Mar on hi estic empadronat.

Al nostre poble participo amb el grup de fotografia “Una mirada particular” de l’Associació VILADONA. No pertanyo a cap col·lectiu més del poble (si bé procuro participar en la interessant però potser migrada -per 20.000 hab.- oferta cultural). Estic relacionat amb la defensa del medi ambient, sócio-economia a zones de muntanya i d’altres aficions.

Ahir vaig oferir-me a col·laborar puntualment amb la Comissió de Comunicació d’en Quique.

Em va agradar força l’acte que es va organitzar amb Ramon Franquesa de conferenciant. He entès que hi ha la intenció de perseverar en aquesta línia amb activitats semblants. Per a la Comissió de Continguts, recordo dos temes d’interès general (que ja us vaig fer públics):

1)  Informació o desinformació. Ús i abús dels mitjans. Com reclamar més transparència.

2)  El poder dels ciutadans a l’hora de comprar. Com reduir el consum i fer-lo més intel·ligent.

A veure si aquest correu funciona. Salutacions.

Antoni Plans i Lladós
649879724
antoni.plans a gmail.com