[M15M VdM] Mail de prova

Antoni Plans i Lladós antoni.plans a gmail.com
dis jul 30 10:49:44 CEST 2011

Bon dia

Una breu presentació:

Sóc Antoni Plans, enginyer industrial retirat, visc regularment a Vilassar
de Mar on hi estic empadronat.

Al nostre poble participo amb el grup de fotografia “Una mirada particular”
de l’Associació VILADONA. No pertanyo a cap col·lectiu més del poble (si bé
procuro participar en la interessant però potser migrada -per 20.000 hab.-
oferta cultural). Estic relacionat amb la defensa del medi ambient,
sócio-economia a zones de muntanya i d’altres aficions.

Ahir vaig oferir-me a col·laborar puntualment amb la Comissió de Comunicació
d’en Quique.

Em va agradar força l’acte que es va organitzar amb Ramon Franquesa de
conferenciant. He entès que hi ha la intenció de perseverar en aquesta línia
amb activitats semblants. Per a la Comissió de Continguts, recordo dos temes
d’interès general (que ja us vaig fer públics):

1)  Informació o desinformació. Ús i abús dels mitjans. Com reclamar més
transparència.

2)  El poder dels ciutadans a l’hora de comprar. Com reduir el consum i
fer-lo més intel·ligent.

A veure si aquest correu funciona. Salutacions.

Antoni Plans i Lladós

649879724

antoni.plans a gmail.com