[M15M VdM] Mail de prova

Quique Badia Masoni badiamasoni a gmail.com
dis jul 30 12:06:59 CEST 2011

Benvingut Antoni! Estic fent un dossier de comunicació amb les eines de les
que ara mateix disposem, quan el tingui te l'envio!

Ramon, 16 o 17? Hi ha algun problema amb el 17? Si no és així li proposo el
17, molaria fer-ho ja!

El 30 de juliol de 2011 10:49, Antoni Plans i Lladós <antoni.plans a gmail.com

*Quique Badia Masoni
633 041 513*
badiamasoni a gmail.com