[M15M VdM] REUNIÓ EXTRAORDINÀRIA:TEMA SOUS AJUNTAMENT!! AVUI A LA PLAÇA-20.15-20.30

david p s gervala a gmail.com
dim nov 29 22:20:42 CET 2011

Ei indignats i indignades!!!

Ho sento molt però arribo tard... us acabo de llegir... així que, compteu
amb el meu recolzament en relació al que hagueu decidit aquesta nit...

Per mi aquesta és una setmaneta més complicada de "ho" normal a nivell de
feina, com us vaig dir, tampoc us podré acompanyar al ple així que... molta
sort i ànimus!!!

Salut i petons!!!

P.D. Zenaida, ets un hatxa de la organització!!! Mil gràcies!!!!

David Paricio Salas
gervala a gmail.com