[M15M VdM] URGENT! Canvi d'ubicació del passi de documental

Maria Cristina Casanova mcristinacasanova a gmail.com
dij set 8 19:00:13 CEST 2011

Estic més que indignada , son uns impresentables , per no dir una altra
cosa.
El problema de fer ho a la plaça es si plou. Si voleu jo puc parlar am
l'Alfred (el pare del Pau ) per si hi ha una posibilitat en l'Ateneu.Digueu
alguna cosa .

       Cristina