[M15M VdM] URGENT! Canvi d'ubicació del passi de documental

Joan Fisse fissejoan a gmail.com
dij set 8 21:32:07 CEST 2011

Jo miraria tot el que puguem cobert, si teniu algun contacte (ateneu o
cooperativa obrera) més que res per això:
http://www.accuweather.com/en-us/es/catalonia/mataro/forecast2.aspx

I cop resolt el local anar fent amb l'ajuntament, a pams, però anar fent.

El 8 de setembre de 2011 19:00, Maria Cristina Casanova <
mcristinacasanova a gmail.com> ha escrit:

Joan Fisse
34 617 367 525