[M15M VdM] URGENT! Canvi d'ubicació del passi de documental

adriana gonzalez miguel adrigonmi a hotmail.com
dij set 8 23:07:30 CEST 2011

Perdoneu, però jo no sé com queda la cosa. La dona de l'Antoni en sembla que és la presidenta de Viladona. Segurament ells poden posar-se en contacte amb algú de l'Ateneu. Diu-me quelcom, que estic molt fotuda, però us anyoro!!!!!!!!!!MoxainesXungueta-Adriana

Date: Thu, 8 Sep 2011 21:32:07 +0200
From: fissejoan a gmail.com
To: mcristinacasanova a gmail.com
CC: rt15m a marsupi.org
Subject: Re: [M15M VdM]	URGENT! Canvi d'ubicació del passi de documental

Jo miraria tot el que puguem cobert, si teniu algun contacte (ateneu o cooperativa obrera) més que res per això: http://www.accuweather.com/en-us/es/catalonia/mataro/forecast2.aspx

I cop resolt el local anar fent amb l'ajuntament, a pams, però anar fent.

El 8 de setembre de 2011 19:00, Maria Cristina Casanova <mcristinacasanova a gmail.com> ha escrit:

Estic més que indignada , son uns impresentables , per no dir una altra cosa.El problema de fer ho a la plaça es si plou. Si voleu jo puc parlar am l'Alfred (el pare del Pau ) per si hi ha una posibilitat en l'Ateneu.Digueu alguna cosa .

                                                                                   Cristina