[M15M VdM] Acte (d'ICV) "El 15M i els partits d'esquerra" 1 d'Octubre

ramon espinosa r.espinosamas a gmail.com
dim set 20 10:02:33 CEST 2011

"Ya están aquí, llegaron ya, ja s'acosten les eleccions" (cántese a modo "La
mamma" d'Aznavour)

No hauriem de tenir por de gaudir de  presència en trobades d'aquesta mena.
Si som capaços de que la persona que acudeixi respecti la filosofia del
moviment i els límits de representativitat que aixó suposa, tant de bó ens
convidessin continuament a reunions, col.loquis o programes de radio i TV.
Aixó voldria dir que s'ens té en compte. En aquest sentit confio plenament
que en Quique és la persona adient per aquesta tasca.

Malgrat tot aixó, plantejo diverses reflexions:

Pel que s'enten, el debat és obert. Aixó significa que podríem assistir i
aportar les nostres idees. En aquest cas hauríem de fer un esforç per no
agriar encara més la relació amb l'esquerra parlamentaria. Tot sembla
indicar que la intenció d'ICV és la de confraternitzar amb el moviment.
Resulta obvi que impulsats per les properes eleccions. Em consta que
relevants membres d'aquest partit han estat a Acampadasol mentre no han
assistit mai a cap assemblea de Vdmsindigna. Curiós.

Pot variar-se l'ordre del dia? Es pot incloure algun punt que ens interessi?

Em fa gràcia la definició del punt "conflicte i admiració cap el moviment
15-M". És una gran forma de definir l'esquizofrènia que ha causat el 15-M a
les files de l'esquerra. Agafats entre la ràbia de comprovar que tot allò
que no han fet fins ara ho estan fent quatre gats que, segons ells, no tenen
ni idea de política, i la sorpresa davant de la mobilització aconseguida.
Indignats perquè els fiquem en el mateix sac dels polítics inoperants.
Ells!, que s'atorguen la màxima representativitat del poble. Ells!, que
tenen des de sempre en el seu programa, amb l'heroi Llamazares al front,
totes les nostres reclamacions (aixó diuen).

Realment tenim quelcom a guanyar amb aquesta trobada?. Potser sí, mentre
quedi clar que la seva no és la nostra guerra, fins i tot podríem trobar
punts de concordancia concrets en arees i accions determinades.

Estic d'acord amb en Joan en que hauriem de cuidar les formes. A l'aguait
amb la convocatòria i la seva redacció.

Apali!, que aixó comença a ser divertit.

El 19 de setembre de 2011 19:47, Joan Fisse <fissejoan a gmail.com> ha escrit: