[M15M VdM] Acte (d'ICV) "El 15M i els partits d'esquerra" 1 d'Octubre

esther rosello esther.rosello2 a gmail.com
dim set 20 18:35:11 CEST 2011

Jo també estic s'acord d'aprofitar l'acte per donar-nos a conèixer però
alhora cal estar a l'aguait de que no distorsionin les nostres opinions i/o
propostes.

Esther

El 19 de setembre de 2011 19:29, Quique Badia Masoni
<badiamasoni a gmail.com>ha escrit:

Esther Roselló
678 55 61 98