[M15M VdM] Acte (d'ICV) "El 15M i els partits d'esquerra" 1 d'Octubre

adriana gonzalez miguel adrigonmi a hotmail.com
dim set 20 19:48:43 CEST 2011

Perdoneu, però
per a tota arreu la gent és mou, fa coses. Voleu dir que aquí no estem molt encapsulats?. A
Mataró també fan coses i sinó recordo malament, es tractava de formar una
coordinadora del Maresme, no?

Ja sé, que darrera del que envio hi han partits, no sóc tan babaua,
però i què?. També ens ho
proposen aquí, però no com “Jornades Indignades”, aquí , som, els convidats!!!!!
És donen a conèixer, surten als cartells, etc...La Xungui
Date: Tue, 20 Sep 2011 18:35:11 +0200
From: esther.rosello2 a gmail.com
To: badiamasoni a gmail.com
CC: rt15m a marsupi.org
Subject: Re: [M15M VdM] Acte (d'ICV) "El 15M i els partits d'esquerra" 1	d'Octubre

Jo també estic s'acord d'aprofitar l'acte per donar-nos a conèixer però  alhora cal estar a l'aguait de que no distorsionin les nostres opinions i/o propostes.

Esther

El 19 de setembre de 2011 19:29, Quique Badia Masoni <badiamasoni a gmail.com> ha escrit:

Bones!

M'ha trucat en Jordi Bartolí, regidor d'ICV, per convidar-me a participar d'un acte sobre la relació del 15M amb els partits d'esquerra.

M'agradaria que estiguessiu al lloro i que, si s'escau, es tingués el debat corresponent. Ja li he demanat que al cartell no digui que vinc en representació de ningú.

Com ho veieu? M'interessa la vostra opinió!