[Sobiraniatecnologica] Fwd: Pretensions de mesures a la UB en software lliure

Pedro pederindi a gmail.com
div jun 28 11:21:59 CEST 2013

Com m'han suggerit, faig un cross-posting a les llistes que jo crec
que pot interessar aquesta notícia + proposta arrel.

Als interessats, no crec que siguin bons llocs de treball els espais
locals, específics de tecnologia; ens hem d'aplegar en un més general,
i un d'ells és el què es va conformar a partir de la xerrada que van
preparar la llista de debian-user-cat per les CUP. És a dir, la
voluntat de portar al pla polític els conceptes que ja sabem que
funcionen, i dels quals podem ajudar com a tècnics en context de
retallades

I després d'això, va sortir aquesta llista, i m'hi vaig ficar:

A mi m'agrada dir que això no representa la unió de moltes persones o
idees, ja que es poden distorsionar els objectius generals, sinó la
intersecció; una posada en comú d'allò pel qual tots estem d'acord per
tirar endavant. És a dir, seguint la definició matemàtica de unió,
intersecció per conjunts.

us convido a passar aquest missatge, un de semblant, o aquest
debat/discussió a altres comunitats relacionades amb sobirania
tecnològica que creieu que estan interessades: hardware lliure,
software lliure...

tot i que se'n va una mica del concepte "tecnològic", a cultura lliure
també els pot interessar des del punt de vista de propietat
intel·lectual, gestió de drets; o fins i tot les avantatges en
contractació, subvenció, financiació de cultura lliure. Ja que després
es pot arribar a distribuïr sense cost en drets d'autor.