[Sobiraniatecnologica] Fwd: Pretensions de mesures a la UB en software lliure

XaviP pezbaloo a riseup.net
div jun 28 12:36:26 CEST 2013

Relacionat amb aquest tema, fa unes setmanes vam moure per varies
llistes una proposta de moció que qualsevol ciutadà pogués presentar als
grups del seu ajuntament, amb l'objectiu de que arribés al ple.
(Adjunts fitxers de la proposta de moció)

Crec que és temps de donar passos en aquest sentit, tant en
administracions, escoles, universitats, centres sanitaris... I això és
una transició que demana canvi de conceptes i d'hàbits en molts
usuaris/es i administradors. I es necessita assesorament i confiança per
fer una transició no traumàtica o contraproduent.

Estaria bé recollir informació d'experiències d'aquests tipus de
transicions, a nivell d'administracions públiques o de empreses
privades.

Salut!

El dv 28 de 06 de 2013 a les 11:21 +0200, en/na Pedro va escriure: