[Sobiraniatecnologica] model de mocio per ajuntaments

XaviP pezbaloo a riseup.net
dll jun 10 10:02:38 CEST 2013

Hola llista sobirania tecnològica,

Al meu poble estem movent una moció entre els diferents grups municipals
per presentar al ple de l'ajuntament. Em partit d'una moció presentada
al consistori de Cerdanyola que vam trobar per internet. Adjunto l'arxiu
de la moció genèrica, per tal de que qualsevol municipi pugui
reutilitzar-la.

Us demano que corretgiu o afegiu lo que considereu oportú per tal de que
esdevingui un model que pugui utilitzar qualsevol ciutadà que vulgui
proposar-ho al seu ajuntament. No és l'únic front de lluita, només un més...

Salut!
A non-text attachment was scrubbed...
Name: mocioSLL.odt
Size: 31945 bytes